شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۰۲:۲۰

به همت یک شرکت سازنده داخلی انجام شد:
بو‌‌می‌سازی دستگاه فوران گیر چرخشی و رفع نیاز صنعت نفت

باشگاه خبری فراساحل: به همت یک شرکت سازنده داخلی نیاز صنعت نفت برای تامین دستگاه فوران گیر چرخشی (Control Head) مرتفع شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، شرکت جهان صنعت کرایی به عنوان تنها سازنده فوران‌گیر چرخشی صنعت نفت در خاورمیانه موفق شده با کسب تاییدیه‌‌های لازم از شرکت ملی نفت ایران یک تجهیز کاربردی مورد نیاز چاه‌‌های نفت و گاز را تولید کند. عوض کرایی؛ مدیرعامل شرکت جهان صنعت کرایی گفت: این شرکت هم اکنون تنها سازنده دستگاه‌‌های فوران گیر چرخشی (BOP) در ایران و حتی خاورمیانه است که با استفاده از مهندسی معکوس و ابتکاراتی برای رفع نقاط ضعف تجهیز یاد شده، موفق شده دستگاه فوران گیر چرخشی که برای جلوگیری از فوران چاه روی دکل‌‌های حفاری نصب ‌‌می‌شود را بو‌‌می‌سازی کند.

هم اکنون همه دکل‌‌های حفاری به دستگاه فوران گیر چرخشی نیازمندند. با توجه به این نیاز، این شرکت سازنده داخلی به طور میانگین ماهانه ۲ دستگاه تولید ‌‌می‌کند. مجموعه ساخت این دستگاه به طور کامل داخلی است و منابع اولیه آن از شرکت‌‌ها و کارخانجات ایرانی تأمین ‌‌می‌شود. به گفته کرایی، شرکت سازنده این تجهیز کاربردی بر اساس تأییدیه بازرس شخص ثالث (جهاد دانشگاهی) و آزمون عملیاتی و میدانی از سوی شرکت ملی نفت ایران و دیگر بازرسان مورد تأیید شرکت نفت تولید ‌‌می‌شود. ضمن اینکه تمام گواهینامه‌های ISO مرتبط با فرآیند تولید دستگاه‌‌های تخصصی خود را در اختیار دارد.

وی اظهار کرد: معتقدم که یک تولیدکننده نه تنها باید کالای باکیفیت تولید کند، بلکه باید ارتقا و بهبود کیفی کالای تولیدی خود را دنبال کند و همان طور که منافع خود را در نظر می‌گیرد،‌ باید حافظ منافع مصرف‌کننده هم باشد. کرایی افزود: ما نباید بر این باور باشیم که کشورهای پیشرفته از ما بهترند، ‌البته آن‌ها تجربه و سرمایه و دانش بیشتری دارند، اما برگه برنده ما احساس وظیفه و دلسوزی نسبت به وطن و مرز و بوم مان است. گفتنی است، این شرکت سازنده ایرانی هم اکنون افزون بر فوران گیر چرخشی، قطعات انواع کمپرسورها، پمپ‌ها، توربین‌ها را نیز تولید می‌کند. شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های زیرمجموعه و همچنین شرکت ملی حفاری ایران از جمله مهمترین مشتریان محصولات تولیدی شرکت جهان صنعت کرایی هستند.



  کد خبر : 2874
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :